piątek, 19 września 2014

Body Piercing

 Dziś  troszkę o czymś innym ;)

A mianowicie  o mojej innej i nowej pasji ;)

Coraz  modniejszy staj się Body Piercing  w śród  młodzieży
Przekłuwamy sobie  rożne  miejsca ciała

"Dopadło" mnie  to też :) pod chwilą spontaniczności ale  przychyliły się też do tego kursy z  "Body Piercingu - przekłuwania  nietypowych części ciała", który robiłam w  swojej szkole.

Wiedziałam, że  jak zrobię tam jeden kolczyk to nie  zakończy się na nim :-P
I tak się stało  :-D mam ich już  kilka 
Ale  czy to koniec ??? :D
Okaże się z czasem ;-)

Piercing – forma ozdabiania ciała.
Polega na wykonywaniu przekłuć w specyficznych miejscach ciała (np.nos,język,miejsca  intymne, brew) i wprowadzaniu w takie miejsca kolczyków wykonanych z tytanu, bioplastu, teflonu (PTFE) i stali chirurgicznej . Kolczyk po wygojeniu można zamienić na jakikolwiek inny, bardziej pasujący. Ze względu na radykalny charakter takiego ozdabiania ciała, piercing jest zaliczany do jednej z praktyk tzw. modyfikacji ciała.

                                                        Zabieg  Body Piercingu trwa chwilę
                            Nie  zawsze  jest on nie  bolesny - zwłaszcza w miejscach intymnych !!!
           Jeżeli zdecydujemy się  na  taki zabieg  najlepiej udać się do salonu kosmetycznego nie       próbujmy sami jeśli nie  umiemy. W salonie kosmetycznym gwarantowany jest  sterylny kolczyk jak i   sprzęt oraz  dowiemy się  jak dbać  o miejsce  przebicia  przez  pierwsze  dni.

Moje:




Inne:







Pamiętajmy jednak aby robić to " z głową"
I nie za  dużo
Aby  miało do swój urok ;)

A  Wy co myślicie  o Body Piercingu ??

4 komentarze:

  1. jeśli kogoś to naprawdę kręci to spoko, fajnie jest również jak ktoś ma o tym pojęcie, a nie robi kolczyk za kolczykiem i potem wygląda jak pajac i myśli, że jest guru w tej dziedzinie, fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcie mam :) i zgodzę się, że trzeba przemyśleć każdy zrobiony kolczyk ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam piercing. :)
    Sama aktualnie mam 9 kolczyków.
    sailwithmeintothedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go uwielbiam, ale jednak myślę o każdym swoim kolczyku zanim go robię i jak się zdecyduje na 100% to zrobienie jest na spontanie ;)

    OdpowiedzUsuń