niedziela, 10 lipca 2016

BANANA ??? ;)

Moc  BANANA  na  włosach  ?
Hmmmm 
ciekawi jak  zadziała
Bananowa  maska  do włosów  ? :)


Robiąc  zakupy  w drogerii
 wpadła  mi  w  ręce  Bananowa  maska  do  włosów   ;)



Firma - Kallos
Zapach - banan
Kolor - o dziwo  biały  hahaha :P
Waga - 257 ml
Pojemnik - przeźroczysty, odkręcany
Cel- wzmocnienie

Bananowa  Maska  wzmacniająca do  włosów z  kompleksem multiwitamin.
Zawartość  aktywnych, czynnych składników - kompleks  witamin, olej oliwkowy, ekstrakt banana - natychmiast nawilża, energetyzuje i witalizuje  włosy. Wyczarowuje  połysk, jedwabistość i miękkość w dotyku suchym, słabym i wyblakłym  włosom.

Stosowanie - na osuszone włosy ręcznikiem
Czas - 5 min


Moje  odczucia
maska pachnie bananem, włosy  po  zastosowaniu  są miękkie  i  miłe 
czy  bardziej  świetliste  chyba  nie
Jednak  nie  używam  jej  po  każdym  myciu
Ogólnie  maska  jest  bardzo  fajna  nie  mam zastrzeżeń.
Co do  zapachu  - nie utrzymuje się  długo ;)
Jednak  serce  skradła  mi  inna maska  - jaka  ?

Już  niedługo się  dowiecie ;)

5 komentarzy:

  1. Ale cudowne! Oby był w moim sklepie kosmetycznym :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja fryzjerka powiedziała, że niestety, ale ta maska źle wpływa na kondycję włosów, ale jej zapach jest tak piękny, że nie można mu się oprzeć.
    Zapraszam do mnie:
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie każdy kupuje odżywki czy maski u fryzjerów - jest wiele osób, które kupują w drogeriach
      więc dlaczego by nie opisać i takich masek ?
      Każdy włos zareaguje inaczej ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam tego Kallosa, ma przepiękny zapach i świetne działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam jednej maski z tej firmy i sprawdza sie całkiem dobrze :) Jak ją zużyje to wypróbuje tą bananową :D
    świetny post :)
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń