środa, 27 lipca 2016

My Secret

Hej  Hej  :) już  jestem 
Ciężki  powrót  po  urlopie ale konieczny  i  nie nieunikniony :(

Odpoczynek  udany, ciało  opalone hahaha
a  dziś mam  dla was  opinie  rozświetlacza


My Secret



Co  pisze  producent ??

Rozświetlacz  w kolorze ciepłego beżu. Odpowiedni dla  każdego typu kolorystycznego.
Wzmacnia  blask  skóry oraz sprawia, że  twarz wygląda zdrowo i promiennie.
Formuła  kosmetyku zapewnia  bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie  makijażu.
Gwarantuje mocny  połysk i efekt "tafli".

Moja  opinia:

Rozświetlacz jest  cieplejszy niż 
ale  jest   piękny.
W słońcu  się  mieni  ślicznie.
Bardzo  ładnie wygląda na  opalonej  skórze ;)
Przydatny  do  rozświetlenia  dekoltu  na  imprezę i nie tylko
Wydajny
Bez zapachowy



Dobry  jeśli  ktoś  lubi  ciepłe  rozświetlenie
Im  więcej  nakładamy  tym  intensywniejszy na  skórze ale nie potrzeba wiele 
Trzeba  uważać  żeby  nie świecić się za mocno


Puder kupiłam  na  - 40 %  promocji
Cena  normalna to 14,99 zł w  promocji 8,99 zł
 Pojemność 7,5g


Już wkrótce i KOBO 


Zapraszam  do polubienia  strony  na  Fb

by być zawsze na bieżąco

klik

Za  każdą  obserwację i komentarz  dziękuje  :)

2 komentarze:

  1. Jak ciało opalone to był dobry wypoczynek! :D

    Zastanawiam sie czy nie kupić tego rozświetlacza..niby mam już te 3 swoje ale kusi mnie ojjj kusi :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skusiła promocja :D nam kobieta nigdy tego dość hihi ;)

      Usuń