wtorek, 7 października 2014

Koczek


Ale żeby nie  był zwykły

wykorzystałam do jego ozdoby opaskę  z  różyczką,
którą owinęłam wokół koka





Na koniec całość utrwaliłam lekko lakierem

Tak powstał koczek

szybki i wygodny

 A  może  Wy macie jakieś  fryzury, które  chcielibyście  abym spróbowała  dla  was zrobić ;)
Swoje  propozycje  możecie  zostawiać  w komentarzach,
a zdjęcia jeśli macie  możecie  wysyłać na  adres  e-mail:
myhappy2123@gmail.com ;)
 P.S przypominam również o rozdaniu, które  niebawem się kończy
więc zapraszam ;)
( 1 rozdanie  )

9 komentarzy:

  1. piękny koczek! aż się chce zapuszczać włosy. Mi się podoba taka fryzurka gdzie robisz warkocz dobierany z tyłu głowy, tak do góry i później zmienia się to w kok... alboo wianki z warkoczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ciekawe czy by mi wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest !
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna fryzura! Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i będę tu zaglądać regularnie :) Pozdrawiam! Przy okazji zapraszam do siebie, w wolnej chwili wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne upięcie, szkoda że mam tak mało włosków

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny kłos :)) Ja niestety nie mam talentu do kłosów i takich fryzurek :))

    OdpowiedzUsuń