środa, 24 września 2014

Makijaż

Mimo że  lato się skończyło to dla  mnie  nie  jest powodem
aby nie zrobić sobie  kolorowego, niecodziennego makijażu

Kiedy mam chwile wolna  i nie muszę iść  do pracy, szkoły, a  nie  koniecznie  jest to jakieś specjalne  wyjście  z domu lubię poszaleć z  kolorami i sprawić aby mój makijaż nie był codzienny, nudny, taki sam albo składający się z samej kreski

Dlatego dziś użyłam koloru

Nie  każdemu musi się  on podobać - w końcu każdy ma  swój gust i styl

A  to mój dzisiejszy makijaż
 
 
 
 
 

Kredki:

z firmy Avon - Cobalt Cool

 
 

Tusz:

z firmy Avon - Super Shock MAX -edycja specjalna (ogólnie opakowanie  jest inne - zielone)
 
 






7 komentarzy:

  1. Nawet ładny, zwłaszcza górna powieka :) Chociaż na Twoim miejscu zrezygnowałabym z tego srebrnego cienia i postawiła na coś bardziej naturalnego, nie tak połyskującego - zwłaszcza w kącikach, bo to trochę niekorzystnie wygląda przy Twoich oczach :)
    Jeszcze jedna uwaga co do bloga - może pomyśl nad powiększeniem środkowej kolumny, tej w której się pisze, a na jej rzecz zmniejsz tą po prawej. Lepiej się by czytało i możesz dodawać większe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wydobywa glebie i kolor twoich oczu!
    Poeksperymentuj tez ze śliwką,brązami/beżami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam się podoba, o ja, zazdroszczę palety, właśnie poluję na taką.
    Kredkę z AVONU też chciałam sobie kupić podobną, ale jakoś nie jestem przekonana co do niej, bo koleżanka zamówiła dała ponad 18 zł, a tu taka malutka, jeszcze w połowie pusta.

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletę zamówiłam na allegro - a co do kredek z Avon-u ja jestem bardzo zadowolona używam głównie konturówek wykręcanych tj, diamentowe, neonowe czy klasyczne maja one 0,28g ale starczają mi na bardzo długo ;) akutualna cena to 12,99 w katalogu 13/2014

      Usuń
    2. jeśli chcesz mogę wysłać Tobie zdjęcia całej nowej konturówki

      Usuń