wtorek, 23 września 2014

Trwała na rzęsy

Co dzisiaj?

Pomyślałam sobie, ze  przybliżę  wam troszkę  zabieg  Trwałej ondulacji na  rzęsy ;)

Co to jest?

Jest to zabieg, który ma  na celu podkręcenie  naszych rzęs
Głównie przeznaczony dla  kobiet, które  maja krótkie i proste jak i również długie rzęsy
Co  nie oznacza to, że żadna z  nas  nie  może  wykonać takiego zabiegu na  swoje  rzęsy ;)

Na  czym polega?


Podobnie  jak w trwałej na  włosy.
Nasze  rzęsy nawijamy na  wałeczki o odpowiedniej średnicy aby uzyskać dany efekt
i naniesieniu odpowiedniego preparatu

Co zyskujemy ?
W efekcie końcowym uzyskujemy optyczne  powiększenie  oka  jak i również wydłużenie  rzęs i ich podkręcenie  u nasady.

Co zastępuje?
Trwała ta zastępuje  nam kilku godzinny efekt  podkręcenia  rzęs zalotką 
Nie  łamiąc  i uszkadzając rzęs

Ile się utrzymuje?

Utrzymuje się od 3-6 tygodni (przez  okres " wymiany" rzęs; wymiany części włosów)

Preparaty:

Preparaty do trwałej rzęs są z naturalnych składników  tak aby nie podrażniać oczu, nie szczypać oraz  żeby nie stanowiły zagrożenia dla  oczu

Żele:

Żele stosowane podczas zabiegu trwałej na rzęsy WIMPERNWELLE są bardzo łagodne
Pierwszy żel zmienia strukturę i otwiera łuski rzęs 
żel drugi zamyka strukturę rzęs w nowym kształcie

*Podczas opracowywania składu chemicznego żeli do zabiegu trwałej na rzęsy WIMPERNWELLE  zwracano uwagę na dobranie takiej wartości pH, ab nie uszkodzić struktury rzęs.







Moje zdanie:
Miałam okazję  zrobić taki kurs i jednocześnie być modelem na nim
Trwała  na  prawdę  bardzo fajna
Zabieg nie trwał długo ok 40 min
Przeprowadzany jest w  pozycji leżącej
Preparaty nie mają  takiego zapachu ja  trwała do włosów
Efekt  końcowy mnie  zadowolił  choć  mam długie  i podkręcone rzęsy
Niestety struktura  moich włosów  jak i rzęs nie nie  pozwala  na  długi ich skręt
więc należałam do tej grupy osób gdzie trwała trzymała  się krócej ;(
Jednak jednej z  koleżanek trzymała się bardzo długo :)
Ja  byłam zadowolona  tym bardziej, że  nie lubię korzystać z zalotek :D
Zabieg  trzeba robić z  wielką uwagą aby nie  skleić górnych rzęs  z  dolnymi

Cena zabiegu może być  rożna  w zależności od  zakładu kosmetycznego


A  wy co myślicie  aby zalotkę zamienić na  trwałą ???






-

7 komentarzy:

  1. Łał, pierwszy raz słyszę o czymś takim jak trwała na rzęsy ^^ Ale na fotach widać, że fajny efekt daje :)

    dodaję do obserwowanych :)
    http://zyciepostudenckie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. kurs nie trwa długo i jest bardzo fajny ale potrzeba precyzji i cierpliwości do rzęs :)

      Usuń
  3. No pięknie, bardzo podoba mi się ten pomysł. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym spróbowała gdybym mogła :D

    http://gabrielasiwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mam przekonania do trwałej na rzęsy ... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwała jest bardzo fajna :) ale każdy ma swoje zdanie ;) i gust, o którym się nie dyskutuje :D

      Usuń