niedziela, 7 września 2014

Podkład

Coś dla cery mieszanej, potrzebującej matowienia  w  strefie T.

Moja  cera  jest  mieszana, która  potrzebuje  zmatowienia  w  strefie T. Niestety nie wszystkie podkłady, które  maja  takie przeznaczenie  tak działają. Po wielu próbach, zawodach i testowaniach różnych kosmetyków trafiłam na  RIMMEL: STAY MATTE.


Opis  producenta:

A wszystko za sprawą kompleksowej formuły podkładu Stay Matte. Dzięki super lekkim drobinkom pudru skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Konsystencja lekkiego kremu wyjątkowo łatwo się rozprowadza i równomiernie łączy z cerą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową oraz promienną cerę. Wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową.

Moja  opinia:

Podkład  ten sprawdził się idealnie z "kontaktem" z moją  skórą.
Formuła  jest  lekka - nadaje się  do nakładania  za  pomocą  pędzla  jaki i również palcami.
Zapach - przyjemny.
Opakowanie - dla  mnie  bardzo dobre, ponieważ tubkę można  bez  problemy ścisnąć, przy końcu podkładu obciąć, lekka, nie  ma  możliwości pobicia  się przy zabraniu go na  jakiś wyjazd  ze  sobą.
Matowość- bardzo dobra, choć nie  utrzymuje się idealnie do końca dnia, ale  nie wymaga  poprawek w  ciągu co jest dla  mnie  plusem, ponieważ w  pracy nie mogę  sobie na  to pozwolić.
Wydajność produktu również bardzo dobra - nie  potrzeba  jego wiele i starcza na długo.
Po nałożeniu podkładu nie czuć  efektu maski i ściągania, mimo że  jest to podkład  matujący.
Myślę, ze ten podkład  jest bardzo dobry. Używam go już jakiś  czas i mnie zadowala  :)
Jego gama  kolorów  jest  bardzo duża bo aż  7 !!! Więc każda  z nas powinna  dobrać sobie odpowiedni kolor do swojej cery.


Pojemność: 30 ml
Cena: ok 23 zł w  promocji nawet  15 zł
Termin przydatności: 18 miesięcy







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz