sobota, 27 września 2014

Szminka


Hej nie wiem ja Wy ale  ja  czasami lubię  jak moje  usta  są  wyraziste i widoczne  z daleka  ;)

Ponoć właśnie  takie przyciągają najwięcej męskich spojrzeń ;)

Jednak ja robię to w  momentach kiedy naprawdę  przychodzi mi na to największa  ochota

Co robię?

Nadaję czerwony kolor swoim ustom :-P

Nie  zawsze jest to wieczorem na zabawie

Długo nie  mogłam się przekonać  do czerwonych szminek, ale  ponoć  każda z  nas ma  na to "swój czas" ;)

Teraz  kiedy to robię wybieram szminkę ULTRA  COLOUR o odcieniu

Hibiscus  - firmy Avon

Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że kolor tej szminki nie jest jednak aż tak intensywną czerwienia
tylko jej odcieniem

Utrzymuje  się ona  długo na  ustach
Kolor  intensywny już  nawet  po pierwszej aplikacji ;-P

Pojemność: 3,6g
Cena: 13,99 zł








A wy jaką  macie ulubioną  czerwona szminkę  ? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz