niedziela, 28 września 2014

BIG & DARING

Nareszcie  przyszła  nowa pogrubiająca mascara  BIG & DARING Voliume  Mascara od  Avon

Co o niej piszą w katalogu ?

Kremowo żelowa  formuła  z  kolagenem - jedwabiście  gładki tusz z kolagenem, keratyną  i proteinami pozwala  stopniować objętość rzęs, zachowując ich elastyczność i miękkość.

Szczoteczka intensywnie pogrubiająca - perfekcyjny profil dopasowuje  się  do kształtu rzęs, a  włoski o różnej długości i formie wachlarza  docierają  do każdej z nich i rozdzielają je  od  nasady aż  po końce.

6x grubsze rzęsy
Jedwabiście  gładkie
Bez  grudek
Bez sklejania
Bez  rozmazywania


Moja  opinia:

Tusz  ten mam od  niedawna  i  byłam bardzo jego  ciekawa- może  najbardziej  szczoteczki,
ponieważ nie  jest  ona  zwykła  i prosta  jak to z reguły bywa.
Malowanie rzęs  tą  mascarą na  pierwszy raz  wydaje  się dziwny, ale  po chwili można  się przyzwyczaić do wykręconego kształtu szczoteczki.
Tusz  nie jest tak  bardzo "mokry" co czasami bywa, a ja jednak tego nie  lubię.
Nie  skleja  rzęs.
Nie  ma  grudek.
Potrafi już  przy pierwszym pociągnięciu bardzo ładnie  wyeksponować rzęsy.
Ma  troszkę  dziwny zapach - myślę, że spowodowane jest  to żelową  formułą z  keratyną.
Ja jestem zadowolona  tą nowością  ;)
Czy polecam ? Tak ;)
Lubię zawsze sprawdzać nowości w  tuszach i ta  mile  mnie zaskoczyła, mimo że  nie wiedziałam czy będę  potrafiła  "obsłużyć" się tą szczoteczka :-P

Pojemność: 10 ml
Cena: 16,99 zł
Termin przydatności: 3 miesiące
 
 
 
 
 
 


A  wy co powiecie ? ;)

1 komentarz:

  1. bardzo lubie avon obserwuje bedzie mi milo jesli odwzajemnisz ,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/pastelowo.html

    OdpowiedzUsuń