wtorek, 14 października 2014

Wrakocze inaczej ;)

Witam was  ;)

Tak jak obiecałam ostatnio, że postaram się  co wtorek publikować  wam  jakąś fryzurę
a  więc tak dziś zrobię ;)

Fryzurę  wykonałam Sama
na  swoich,  własnych  włosach

Zrobiłam dwa  warkocze, które  na  końcu  zakręciłam - każdy z  osobna - wokół własnej osi,
przymocowałam je za  pomocą wsuwki.







Na  koniec  na  jeden bok przypięłam kokardkę  ozdobną  ;)

P.S Musicie mi  wybaczyć  moją nieobecność
oraz  rzadsze posty, ale miesiąc październik  zaczął się dla  mnie  pełen pracy
i innych  nowych  obowiązków ;)

6 komentarzy:

  1. Pierwszy warkocz bardzo mi się podoba,często właśnie taką fryzurkę robi córce do szkoły.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,bo mam zamiar nominować Cię do Liebster Blog Awards :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards ! :) Więcej info na blogu ! :) http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/

      Usuń
  2. warkocze sa piekne jednak mam zbyt krotkie i cienkie wlosy :(
    a u mnie wygraj jeden z 3 swetrow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fryzura, muszę zrobić sobie coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń