niedziela, 25 stycznia 2015

Noworoczne Zmiany

Jak  już  pisałam  w  noworocznych  planach 

chciałam   zmienić  swój  własny wygląd ;)

i  mimo pełnych obaw, niepokoju i strachu jak to będzie 

udało  się  ;D

Jak  teraz  wyglądam ? 

Wszyscy twierdzą, że tak jest lepiej i bardziej  mi pasuje  niż bardzo jasny blond

Ja  osobiście  czuję  się  rewelacyjnie  : D

a  obawy nie  były potrzebne 

Wniosek  jeden - nie  bać się   zmian :)

A  oto  moja  metamorfoza 

na  pewno to nie  koniec  i kto wie  czy  z  kolejną  koloryzacją 

ciemniejszy  kolor  nie  będzie  pociągnięty dalej ;)

Przed


Po



A Wy jak  sądzicie  ? Co  wam bardziej  się  podoba?  :)

16 komentarzy:

  1. Zmiana jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmiana na prawdę bardzo korzystna, patrząc tylko po zdjęciach - odmłodziło Cię to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu wersjach wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba jednak wolę bardziej naturalny look, więc stary kolor bardziej podoba mi się, sądzę, że do starego koloru nowy typ fryzury też mógłby ciekawie wyglądać, a do tego jaśniejszy kolor ubrań i twarz jest bardziej promienna. Ale zmiany są jak najbardziej potrzebne, bo to dodaje nam nowej energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) a co kolorystyki ubrań to akurat tu mam czarny sweterek na co dzień są to różne kolory ;)

      Usuń
  5. zmiany jak najbardziej na plus, ja też zmieniłam siebie , schudłam 15 kg, wytatuowałam sobie lewe ramię i kupiłam okulary korekcyjne :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) no to gratuluję zmian i nie przestawaj w postanowieniach :)

      Usuń