poniedziałek, 4 lipca 2016

Tonik Matujący

Kolejnym  kosmetykiem  z  serii NutraEffects

jest  Tonik Matująco - Odświeżający
Skóra  mieszana  i  tłusta 

Słowa Producenta:
Matująco-odświeżający tonik Nutra Effects dla skóry mieszanej i tłustej, dla każdego wieku. • tonizuje i odświeża • redukuje błyszczenie cery • pozostawia skórę matową Ja działa: Formuła toniku zawiera aktywny kompleks na bazie nasion i orzechów oczyszczających. Orzechy oczyszczające zawierają naturalną substację, z łatwością usuwającą sebum. Tonik przyjemnie odświeża skórę, pozostawiając ją matową. Hipoalergiczny. Nie zatyka porów. Testowany dermatologicznie, alergologicznie i klinicznie. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Jak stosować: Wstrząśnij przed użyciem. Nałóż tonik na płatek kosmetyczny i rozprowadź na twarzy.

Moje  odczucia:

7 komentarzy:

  1. Jaka jest cena tego toniku? Czy można go stosować przy Atopowym Zapaleniu Skóry?

    W międzyczasie zapraszam do mnie: Opowiadania o Arrow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena tego toniku to waha się między 11,99 - 14,99 zł w zależności od katalogu :)
      Czy można go stosować przy Atopowym Zapaleniu Skóry - ciężko mi powiedzieć - co prawda przebadany dermatologicznie, ale czy będzie dobry? - Nie wiem
      z reguły jeśli jesteś pod opieką dermatologa to oni polecają kosmetyki - zawsze możesz też zapytać ;)

      Usuń
  2. Godny przyjrzenia się mu :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i niestety nie polubiłam się z nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż czasami i tak bywa :)
      cera cerze nie równa ;)

      Usuń
  4. Miałam ten tonik, ale niestety nie sprawdził się u mnie w ogóle.. :/
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    *Twój blog został polecony na SnapChacie: jenicci01 właśnie dzisiaj, zapraszam :) *

    OdpowiedzUsuń