środa, 1 października 2014

Warkocz

Wczoraj  byłam w  odwiedzinach  u mojej przyjaciółki w  salonie fryzjerskim ;)
Ale jak to My nigdy się  nie nudzimy ;-P

Więc  pod  koniec  mojej wizyty  Żaneta  postanowiłam  mnie uczesać, bo stwierdziła, że warkocz  zrobiony przeze  mnie  jest za ciasny haha ;)
A więc zrobiła  mi swój luźniejszy a oto efekty ;)

 
 
 A więc  warkocz  już teraz nie  musi być zwykły i nudny oraz ciasny ;P
Troszkę  modyfikacji i efekty super :-D

Jednak gdy wróciłam do domu
moje  pocieniowane  włosy gdzie nie gdzie  powychodziły,
ale to żaden problem, ponieważ
zrobiłam swoją  własną  małą przeróbkę warkocza :-D
A o to co wyszło ;)




Jaki nasuwa  mi się wniosek ???
Że warkocz  nie  musi być  taki jak zawsze, a  oprócz  tego z  jednego warkocza  można  zrobić dużo więcej ;)
rano "klasycznie", a pod wieczór  zupełnie  inaczej  ;)
Można dodać ozdobne  wsuwki
boki, które  wyszły lekko podkręcić ;)

Salon w którym byłam:

Salon i Sklep Fryzjerski Ewa Kulińska
Głogów ul. Obrońców Pokoju 8b

www.facebook.com/salonisklepfryzjerskiewakulinska


A wy co myślicie  ??

6 komentarzy:

  1. Dziewczynę polecam :) na prawdę jest dobra w tym co robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt, bardzo podobają mi się fryzury tego typu, szczególnie warkocze, ale niestety ja nie mam takich zdolności jeśli chodzi o warkocze, bo potrafię tylko zrobić zwykły.

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny i efektowny warkocz zarówno w ciągu dnia jak i wieczorem :) chyba trzeba odwiedzić ten salon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie koniecznie trzeba iść do salonu ;) samemu też można próbować lub służę własna pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń