czwartek, 2 października 2014

Coś dla włosów :)

Moją dzisiejszą recenzję  poświęcam dla  pielęgnacji włosów  ;)

A mianowicie dla  szamponu z  odżywką  firmy L'OREAL PARIS ELSEVE
Szampon Upiększający - Kryształowy Blask, Aksamitny Dotyk

Dorwałam go jak zwykle w naszej kochanej Biedronce  haha :-P
Czym się  różni od  dostania  go w  drogerii ???
Oczywiście, że cena  ;) jest kilka  złotych tańszy
 No ale Biedronka to niskie ceny ;)

Kupiłam go właśnie w niej bo nie  chciało mi się  specjalnie  jechać do miasta,
a u siebie  "pod ręką " mam Biedroneczke ;)

A więc do konkretów

Opis Producenta:

1.Szampon:

Wybierz Szampon Upiększający Elsève Nutri-Gloss Cristal do włosów długich, pozbawionych blasku, normalnych lub cienkich. Sekret lekkości i kryształowego blasku.
Potwierdzone rezultaty.
Kryształowy blask.
Aksamity dotyk.
Przezroczysta, żelowa konsystencja.

Sposób użycia: Nałóż na wilgotne włosy, delikatnie wmasuj w skórę głowy, następnie spłucz. Do kompletnej pielęgnacji włosów długich, pozbawionych blasku, normalnych lub cienkich, stosuj pozostałe produkty z gamy Elsève Nutri-Gloss Cristal.

Odżywienie bez obciążenia
Lekka formułą bez zawartości silikonu, wzbogacona proteinami, zapewnia włóknom włosa zrównoważone odżywienie, nie obciążając ich i nie pozostawiając na włosach osadu. Włosy stają się miękkie, jedwabiste w dotyku i lekkie jak piórko.

Kryształowy blask
Formuła wzbogacona perłą* i mikrokryształami to prawdziwy koncentrat blasku. Wygładzona powierzchnia włosów wychwytuje i odbija promienie światła, co daje efekt wyjątkowego, kryształowego połysku na całej długości włosów.
* Pochodna perły.


2. Odżywka:

Wybierz Odżywkę Upiększającą Elsève Nutri Gloss do włosów długich, pozbawinych blasku, normalnych lub cienkich. Sekret lekkości i kryształowego blasku.

Potwierdzone rezultaty.
Kryształowy blask.
Aksamity dotyk.

Sposób użycia.
Rozprowadzić starannie na całej długości włosów aż po końcówki, następnie spłukać. W przypadku dostania się preparatu do oczu, natychmiast przepłukać je wodą. Do kompletnej pielęgnacji włosów długich, pozbawionych blasku, normalnych lub cienkich, stosuj pozostałe produkty z gamy Elsève Nutri-Gloss Cristal.
Odżywienie bez obciążenia.
Lekka formułą bez zawartości silikonu, wzbogacona proteinami, zapewnia włóknom włosa zrównoważone odżywienie, nie obciążając ich i nie pozostawiając na włosach osadu. Włosy stają się miękkie, jedwabiste w dotyku i lekkie jak piórko.

Kryształowy blask.
Formuła wzbogacona perłą* i mikrokryształami to prawdziwy koncentrat blasku. Wygładzona powierzchnia włosów wychwytuje i odbija promienie światła, co daje efekt wyjątkowego, kryształowego połysku na całej długości włosów.
* Pochodna perły.

Moja Opinia:

1.Szampon:

Lekka  konsystencja  pełna  mikro-kryształków, które dodają  blasku ;)
Zapach hmmm przepiękny - jeśli można tak powiedzieć ;)
Nie  wiele  go potrzeba :P

2.Odżywka

Biała  i z kryształkami dla  blasku oczywiście ;)
Nie  jest mocno gęsta i "zbita" jak niektóre
Zapach taki jak szamponu ;-P


Co daje  połączenie ?

Włosy po umyciu gładkie i miłe  w dotyku
"mieniące" się  w słońcu - mają  swój blask dzięki kryształkom ;)
Co mogę  powiedzieć  jeszcze ?
Nie  jest to mój pierwszy szampon z tej firmy i polecam ją  jeszcze się nie zawiodłam


1.Szampon:

Pojemność: 400 ml
Cena: 10,99 zł w Biedronce - normalnie  ok 14 zł
Termin przydatności: 12 miesięcy

2.Odżywka:

Pojemność: 250ml
Cena: 9,89zł w Biedronce - normalnie ok 9-10 zł
Termin przydatności: 12 miesięcy
 
                                      Tu można  zauważyć  "migoczące" kryształki ;)
 
 
 
 

Wasz ulubiony szampon ?









7 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie, może kupie, w sumie też mam pod blokiem Biedre :D

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego szamponu. Moim ulubionym jest szampon z NIVEA :)

    Obserwuję ♥ (profilowe bez zdjęcia)

    Pozdrawiam, laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zgodze się ;d to że Biedronka nie oznacza ze lepszy, owszem tańszy ale gorszej jakości, lepiej dołożyć kilkanaście złotych i mieć coś lepszego, a efektywnego prawda ? :P pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż nie zawsze droższe znaczy lepsze. Znam to po swoich włosach próbowałam już różnych szamponów i odżywek nawet tych profesjonalnych. A co do twego szamponu można go dostać w każdej drogerii i większych marketach.A różnicą jest tylko cena ;)

      Usuń
    2. nie no, szampon który używam nie jest do kupienia w sklepie ;) zależy jak kto rozumie pojęcie dbania o włosy, ale każdy robi to jak mu się podoba i czym mu się podoba, wyraziłem swoje zdanie i tyle :)

      Usuń
    3. Też używałam takich szamponów, których nie ma do kupienia w zwykłym sklepie a efekty były tragiczne, ale każdy ma inne włosy i każdemu co innego pasuje. U mnie sprawdziła się tylko teoria, że nie wszystko co drogie lepsze ;)
      Każdy ma prawo do wyrażania swojego zdania i ja tego nie krytykuje ;) mam po prostu inne doświadczenie z różnymi szamponami ;)

      Usuń
  4. Często uzywalam szamponow i odzywek Elseve:)

    OdpowiedzUsuń