poniedziałek, 27 października 2014

Kuracja Arganowa

Witam Was po mojej dość długiej nieobecności
ale  niestety czasami tak  bywa  ;)

Mam do przedstawienia  wam 

7 Efektowna  Kurację z  Olejkiem Arganowym firmy Marion

Co mówi  nam  producent ?

Kuracja  do  włosów  bez  spłukiwania, intensywnie pielęgnuje, wygładza włosy i ułatwia stylizować fryzurę.
Jedwabista  konsystencja pozwala na równomierne rozprowadzenie  preparatu na włosach, jest natychmiast wchłaniania, nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.

Formuła zawiera  bogaty w  glicerydy oraz  witaminy olejek arganowy, pochodzący z uprawekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert. Olej pomaga zapewnić włosom 7 efektów:


- przywraca piękny połysk
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
- ułatwia rozczesywanie i układanie
- wzmacnia i nawilża
- nadaje miękkość i elastyczność
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
- zapobiega puszeniu się włosów



Co ja myślę?

Olejek ma  bardo  ładny zapach.
Nie  obciążył moich  włosów. Wchłania się  błyskawicznie.
 Włosy  maja  połysk.
Nie jest  tłusty - nie  pozostawia  śladów.
 Buteleczka  z  pompką, która  ułatwia  aplikację  produktu.
Wydajność  produktu? - wystarczy niewiele - co  oznacza, że  50 ml buteleczka  starcza  na  długo ;)
Ja swoją  pierwszą  zaczęłam w wakacje  i mam ja  jeszcze do dziś  ale  zakupiłam w  promocji wcześniej kolejna ;P
Ja  jestem zadowolona  ;)




Pojemność: 50ml
Cena: do 10 zł w  zależności od  pojemności

6 komentarzy:

  1. Używałam, ale jakoś super się nie sprawdził :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    mishelle-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten olejek dobrze sie u mnie spisywal niestety juz go skonczylam a we wloszech nie ma go jak dostac kupilam zastepczy z arganem :)

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy włos jest inny - więc nie wszystkim pasuje to samo. U mnie się spisuje :)

      Usuń
  3. Nie uzywalam ale mialam chec kupic ten produkt i sie nad tym caly czas zastanawiam ..
    Moze w koncu przyjdzie taki dzien :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i bardzo mi się podobał :) dobry produkt w niskiej cenie :) i do tego o świetnym zapachu :) obserwuję! Spotkamy się w Głogowie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. preparaty z olejkiem arganowym są najlepszee <3

    michalinaaleksandrowicz

    OdpowiedzUsuń