piątek, 4 lipca 2014

DEMAKIJAŻ


 W drogeriach dostępne  jest  wiele  produktów  do demakijażu oczu:
mleczka, chusteczki i płyn micelarny do demakijażu - pytanie co wybrać ?

Próbowałam wiele rzeczy. Jednak nigdy nie  byłam skłonna  do płynów micelarnych, aż w końcu się skusiłam na  płyn micelarny firmy DERMEDIC.

Opis  producenta:

Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych `przyciągają` zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.
Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień.
Nie wysusza skóry - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.
Nie zatyka porów. Nie pozostawia filmu na skórze.
Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa.


Skład:
Aqua, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.


Moja opina:

Płyn ten jest bardzo dobry. Usuwa  każdy cień z  powiek. Nasączony płatek trzymam chwile na  powiece  po czym "ściągam" w dół. Płyn ten nie wysusza  oczu a  powieki po przemyciu nie szczypią. Ni ma  też uczucia "ciągnięcia" skóry jak po niektórych mleczkach. Używam  ten płyn jakiś czas  i jestem zadowolona.

Cena:

od 16 zł

Pojemność:

200 ml

Termin przydatności:

na  każdym opakowaniu napisana  data



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz