środa, 25 czerwca 2014

BAZA POD CIENIE


 Masz  problem z  rolowaniem się cieni ? Nie  trzymają  się długo na  powiece ?

Ja używam i z cała  pewnością  mogę polecić BAZĘ POD CIENIE  firmy AVON.
Bazę tę używam już długi czas. Zaczęłam ją  używać zaraz  po tym jak pokazała się  w katalogu i jestem z niej zadowolona :) Moje  cienie  rolowały się  na  ruchomej powiece  oka - teraz  nie mam z tym problemu. Bazę tę użyłam z ciekawości, ponieważ bardzo nie lubiłam kiedy moje cienie  nie trzymały się długo, a jedynie  rolowały brzydko na  powiekach. Używam jej codziennie. Baza  ta  starcza na  bardzo długo nawet na  kilka  miesięcy ( w zależności od  stosowania i nakładanej ilości na  powiekę - nie trzeba  dużo). Ja  mogę ją śmiało polecić. Jestem z  niej  zadowolona :)

 Pojemność słoiczka:

3g

Cena:

bez promocji:

12,99 zł

w promocji:

9,99 zł

Termin przydatności:

12 miesięcy











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz