poniedziałek, 28 lipca 2014

Potrójna Regeneracja

Farbujesz, suszysz, prostujesz  włosy i stają  się  suche  i bardzo zniszczone?

Regenerować włosy możesz już  podczas ich mycia :)

Co polecam na  suche włosy?

Szampon + odżywka firmy SCHWARZKOPF GLISS KUR z  kompleksem potrójnej keratyny.

Szampon i odżywkę stosuję już  jakiś  czas  i jestem zadowolona. Włosy są miększe w dotyku, gładsze i wyglądają  na zdrowsze.  Po umyciu głowy szamponem nakładam odżywkę na  jakiś czas na  włosy. Nie  nakładam jej od  nasady włosów.  Szampon ma  przyjemny zapach. Starcza  na  długo i ja jestem zadowolona :) Jednak oprócz  użycia szamponu i odżywki ograniczyłam suszenie  włosów suszarką, a  prostownicy używam tylko kiedy na  prawdę muszę. Wysoka  temperatura  i codzienne  stosowanie również ma  ogromny wpływ na  kondycję włosów.

Szampon i odżywka  to nie jedyne kosmetyki do pielęgnacji włosów z  tej serii. Znajdziemy maski jak i odżywkę w sprayu.

Kosmetyki te  można dostać w każdym sklepie z  kosmetykami.

Cena  do 15 zł

Termin przydatności - 12 miesięcy od otwarcia

Pojemność:
Odżywka 200ml
Szampon 400ml







 

3 komentarze:

  1. kupiłam ostatnio odżywkę w sprayu i stosuję do rozczesywania po każdym myciu. generalnie- rewelacja. uwielbiam i tej zapach i włosy po niej, więc pewnie na szampon też się niedługo zdecyduję, jak tylko poprzedni mi się skończy. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię tego zapachu... szmapon też mnie jakoś nie zachwycił, może po prostu nie działa na moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam,ale kto wie, wlasnie mam zamiar kupić kilka szamponów, może się zdecyduje na ten;)

    OdpowiedzUsuń