środa, 4 czerwca 2014

Balsam Do Ciała AFRYKA



Balsam Do Ciała AFRYKA firmy APN COSMETICS

Firma APN COSMETICS nie była  mi znana dlatego też  byłam bardzo ciekawa  jaki  będzie  balsam z tej firmy. Zostałam mile  i pozytywnie  zaskoczona :)


Opis producenta:

Balsam do pielęgnacji ciała AFRYKA zawiera: OLEJ ARGANOWY - bogaty w kwasy omega 3, 6 i 9, dzięki czemu ma właściwości nawilżające i ujędrniające, OLEJ Z CZARNUSZKI - wpływa na regenerację naskórka i przeciwdziała starzeniu oraz EKSTRAKT I OLEJ Z BAOBABU, które są źródłem witamin A, B1, C, D, E i F, dzięki czemu działają kojąco, wspomagają regenerację naskórka oraz silnie go nawilżają i poprawiają elastyczność. Balsam polecany jest do pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry.

Pojemność:

300 ml

Cena:

12,05 zł



Sposób użycia:

Balsam wmasować w czysta, osuszona skórę najlepiej po kąpieli. Nie stosować na  uszkodzoną  skórę.


Moja opinia:

Balsamu tego używam codziennie  rano i wieczorem. Skóra  jest nawilżona. Pojemność to 300 ml więc  nie  jest  mały choć  buteleczka  nie  wygląda  na  dużą i jest z atomizerem :) Zapach balsamu jest  bardzo przyjemny. Sam  balsam szybko się  wchłania  i nawilża  skórę. Mam suchą skórę  i nie wszystkie  balsamy odpowiednio ją  nawilżają, a  po tym balsamie moja skóra  została szybko zregenerowana  i przyjemna  w  dotyku :)
Dla  mnie  kosmetyk bardzo dobry.


Moja ocena:

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   5/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 5/5
Cena :            4/5
Zgodność z 
opisem          5/5
producenta







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz