piątek, 13 czerwca 2014

MEGA MAX FULL VOLUME & SHOCKING BLACK

EVELINE - MASCARA: MEGA MAX FULL VOLUME & SHOCKING BLACK


OPIS PRODUCENTA:
Mega gęste i Maxi pogrubione.
Zachwycająca, zmysłowa objętość i głęboka czerń Twoich rzęs!
 
Rewolucyjna maskara  MEGA MAX  FULL VOLUME & SHOCKING BLACK zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu sprawia, że rzęsy stają się gęste, wyraziste i odpowiednio podkręcone. Wyprofilowana włosiana szczoteczka BIG MAXI BRUSHTM równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski dokładnie rozdzielają rzęsy, zapewniając im spektakularne pogrubienie, efekt ultra ciemnego koloru i zmysłowego podkreślenia oka!
Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień. Doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy.


MOJA OPINIA:

Tusz REWELACJA!!! Moje  długie  i cienkie rzęsy po wytuszowaniu stały się  grube, podkręcone  i gęste :) Tusz  nakładam zygzakowatymi ruchami. Jedyne czego się obawiałam to czy będę umiała się nim malować, ponieważ jego szczoteczka  jest dość  gruba, a  ja  jednak jestem przyzwyczajona  do innej :) ale  do tej też się szybko przyzwyczaiłam. Tusz  ten nie skleja rzęs. Nie  kruszy się. Nie  jest "wodnisty". Zmywałam go przy użyciu płynu micelarnego. :) Dla  mnie osoby, która nie zmienia swojego ukochanego tuszu na  inny - ten jest wyjątkiem :)


Pojemność tuszu:

9 ml

Termin przydatności:

6 miesięcy od  otwarcia

Dostępność:

Rossman

Cenna:

17,99 zł


Oryginalne  opakowanie ( moje  się troszkę zmyło ) 












2 komentarze:

  1. W moim wypadku tusz niestety zupełnie się nie sprawdził, chociaż pokładałam w nim ogromne nadzieje :( Okropnie sklejał moje rzęsy.. byłabym mu to w stanie jeszcze wybaczyć i rozczesać je inną szczoteczką, jednak poza sklejaniem nie robił kompletnie nic.. nie wydłużał, nie podkręcał, więc można sobie wyobrazić jak wyglądały moje rzęsy po jego użyciu.. krótkie, grube kołki :D dodatkowo okropnie się osypywał
    Jednak cieszę się, że Tobie się sprawdza ponieważ to tusz w bardzo przystępnej cenie, a w swojej kosmetyczce zdecydowanie warto mieć taki kosmetyk!
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas, Kasia!
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się sprawdził :) jestem zadowolona nie sklejał mi rzęs :) szkoda, że niestety u Ciebie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń