piątek, 10 czerwca 2016

Catrice Cosmetics

Dziś Obiecany  Puder  Transparentny
Catrice Cosmetics - Nude Illusion



Czym jest ?
  • Transparentny puder sypki
  • Jedwabisty matujący puder
  • Pasuje do każdego typu cery


    Słowa  producenta


    NATURALNIE

    Transparentny puder sypki, który na długo pozostawia matową cerę bez efektu wysuszenia. Drobinki pudru pochłaniają nadmiar sebum. Dla gładkiej i nieskazitelnej cery. Może być także stosowany do utrwalania makijażu. Dostępny w wersji transparentnej, uniwersalnej, pasującej do każdego typu skóry i rodzaju karnacji.
Moja  opinia  po  przetestowaniu

Puder naprawdę matuje fajnie  skórę 
"stapia" się z  podkładem i nie pozwala na  jego  "rozpłynięcie"
Puder biały, sypki,  drobno zmielony

Wystarczy  niewielka  ilość aby  zmatowić  twarz 

Jak na razie jestem bardzo  zadowolona
zobaczymy  jak spisze się przy dalszym stosowaniu

Pojemniczek  jest odkręcany 

Nakłada  się go swoim pędzlem, ponieważ puder nie zawiera  dodatkowej  gąbeczki do aplikacji
dla  mnie to  żaden  problem ;)

Dodatkowe  zabezpieczenie  przed  wysypaniem  i  gwarancja  produktu
Naklejka, którą  trzeba zerwać  przed użyciem

Jak  się sprawił  z  utrwalaczem KOBO?

Dowiecie się już niedługo


Pojemność 11g 
Cena 24,99 zł w drogerii Natura ;)

4 komentarze:

  1. wygląda fajnie, nie próbowałam jeszcze pudrów od Catrice, ale inne ich kosmetyki dobrze się sprawdzają, szczególnie korektor. ;) puder na razie mam bambusowy od Paese i tez całkiem nieźle się sprawdza w roli matującej, ale zawsze fajnie przetestować coś nowego, więc może kiedyś się na niego skuszę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tego pudru, ale chętnie go kupię jak mi się skończy puder z essence. :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam na mojego bloga
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com
    Jeśli się spodoba zostaw coś po sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. o,tego pudru jeszcze nie miałam,mam podobny z Wibo i też jest super,zapamiętam żeby następnym razem sięgnąć po Catrice :)
    POzdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam z Wibo, ale ten też mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń