sobota, 7 lutego 2015

ZAPACHOWO :D

Hej  dziś  mam dla was  coś innego

a  mianowicie  jest  to  recenzja  zapachów firmy AVON



Już jakiś czas temu  pojawiła  się woda toaletowa   ULTRA SEXY

Jest  to woda  toaletowa  o kategorii

Kwiatowo-Owocowo-Drzewnej

Połączenie nuty gruszki, zniewalającej magnolii i zmysłowych aromatów złotego burszynu

Dla  dziewczyn  kuszących, seksownych,kobiecych ;)

Zapach ten  utrzymuje  się  bardzo  długo i jest  dość mocny

co mnie  pozytywnie zaskoczyło, ponieważ wody toaletowe  nie mają do siebie  być  długotrwałe.
   
Nie  jest  to pierwszy  ani  ostatni mój  flakonik ;D

Zapach ten  po prostu uwielbiam :D

Ale  to nie koniec !!!

Jest  teraz  nowość - inna kategoria  tego zapachu !!!

Jest to ULTRA SEXY PINK

o kategorii

Owocowo-Kwiatowo-Piżmowej

Połączenie olejku malinowego, rozkwitającej peonii i szyfonowych akordów piżma

Dla  dziewczyn niewinnych, słodkich, zalotnych ;)

Zapach również utrzymuje  się przez wiele godzin

co dla  mnie jest jak najbardziej na plus  bo uwielbiam  czuć swoje perfumy :D

Zapach tu jest  lżejszy  i bardziej  słodki :D


Bardzo  uwielbiam już obydwa  zapachy i mogę je śmiało polecić

idealne  na  rożne  okazje 

A ich  flakoniki również  oczarowują  swoim wyglądem : D

Pojemność: 50 ml
Cena: w  promocji 39,99 zł
normalnie 59,99 zł
Promocje są  dość często : D





ULTRA SEXY


ULTRA SEXY PINK


2 komentarze:

  1. Uwielbiam perfumy z avonu, ale akurat tych jeszcze nie miałam ale wąchałam je, ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A chętnie wąchne jak będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń