niedziela, 22 lutego 2015

Nowości Garniera

Zapewne  każdy  już słyszał i widział reklamy  nowych antyperspirantów  NEO od Garniera



ale  kto  go  testował?

Ja  postanowiłam spróbować 

Jaki  wynik  ? - o  tym  dalej

Co  to  jest ?

Nowy  antyperspirant  o formule suchego kremu zawierający 80% składników pielęgnacyjnych, by chronić delikatną skórę pod pachami.
Wchłania się szybko i nie pozostawia śladów na ubraniu i skórze.

Skład:
 Aqua / Water, Aluminum Chlorohydrate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Talc, Cera Alba / Beeswax, Arachidyl Alcohol, Parfum / Fragrance, Zinc Gluconate, Arachidyl Glucoside, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Phenoxyethanol, Steareth- 100/Peg-136/Hdi Copolymer, Peg-100 Stearate, Behenyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Perlite, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Glyceryl Stearate.


Opinia:

Wchłania  się szybko i nie  zostawia śladów, skuteczny  o przyjemnym  zapchu - w  zależności jaki  rodzaj wybierzemy.

Czy trzyma się  48h - hmm  to mnie zawsze zastanawiało przecież   zazwyczaj  antyperspiranty  są  stosowane  codziennie  od  nowa  - raz  lub  dwa.

Co do aplikacji - fajna, wygodna inna niż wszystkie  :)

Wydajność - niewiele i starcza  na  długo ;)








6 komentarzy:

  1. Kiedyś muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersje niebieska polubilismy sie raczej srednio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskiego jakoś zapach nie przypadł mi do gustu. wolę ten lub bez zapachowy :)

      Usuń
  3. Miałam go i jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. antyperspiranty od lat kupuję w oriflame i dają radę ;)

    OdpowiedzUsuń