środa, 11 lutego 2015

Pielęgnacja Ust

Hej  dziś chciałabym napisać o Nowościach  w  Biedronce ;)

Jak  każdy z nas  już pewnie wie Biedronka poszerza swoją  kolorówkę

a  w niej  można  znaleźć małe, podręczne i  bardzo  przydatne cudeńko :D

a  mianowicie wazelinę  do  ust smakową !!!

Jest idealna  do regeneracji naszych usta  ale  i nie tylko

Wazelinę można  spotkać w 4 smakach

Czekoladowym
 Malinowym
 Pomarańczowym
Waniliowym

Wazelina  jest w odkręcanym  pojemniczku, więc trzeba  ją  nakładać  palcem
swoja  trwałość na  ustach na  długą  a  smak  czuć  również  długo
nawilża  dobrze


 Skład  INCI:

Petrolatum, cetyl, alcohol, choresterol, copernicia cerifera cera, hydrogenated, vegetable oil, aroma, benzyl benzoate

Pojemność: 15 ml
Cena:  5,99 zł
Termin ważności: 6 miesięcy od  otwarcia
Przebadana  dermatologicznie

Jak dla  mnie  jest  to  hit  :)

ponieważ  zawsze miałam  problem  z  dostaniem w aptekach smakowej wazeliny a zwykłej wprost nie cierpię - ohyda

A  tu proszę Biedronka  miło  mnie  zaskoczyła  w  swoich nowościach

mam tylko nadzieję, że  nie będzie to tylko na  chwilę





6 komentarzy:

  1. Jestem chłopakiem więc nie za bardzo interesuje się tego typu rzeczami... myśle jednak że dziewczyny znajdą tu wiele przydatnych rzeczy... Sam blog jest świetnie napisany, widać że się starasz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://go11ksz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiam się nad zakupem tej wazeliny i bardzo fajnie poczytać opinię na jej temat. ;)
    http://tinii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywam wazeliny,ale ta mnie skusilas.moze wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej jeszcze nigdy ale lubię takie mazidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka w ogóle ma często fajne pierdółki. : ) Możliwe, że się skuszę, tylko będę miała problem z wyborem - czekolada, czy wanilia. ;p
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń