wtorek, 27 stycznia 2015

Coś Dla Oka ;)

Dziś  coś dla  każdej kobiety, która lubi delikatny makijaż :)

Chcę się  podzielić  dziś  opinią cieni  do  powiek  firmy JOKO COSMETICS
w kolorystyce  duo J 311



Co  mówi  producent?
Wypiekane cienie do powiek o wyjątkowo delikatnej, jedwabistej konsystencji.
Dzięki perłowym drobinkom zapewniają powiekom fascynujący, mieniący się efekt.
Można nakładać je na sucho i na mokro. Zawierają olej z orzechów macadamia, nie zawierają talku.

Moja  opinia?

Cienie  są  rewelacyjne   ;) nadają  się  do  delikatnego  a  zarazem  subtelnego makijażu.

Nadają  powiece  lekki kolor. Nie  kruszą się  ani  nie osypują.

Kolor  jasny  pięknie rozświetli nam  powiekę, a  brązowy nada  lekka  poświatę.

Trwałość?

Na  mojej powiece  trzymają  się cały  dzień- wyglądają  tak samo rano jak i wieczorem.

Wydajność?

Wystarczy  niewiele - więc  jedno opakowanie  starczy  na długo ;)

(cienia  tego używam praktycznie codziennie - a  zwłaszcza  jasnego )

Termin przydatności?

12 miesięcy od  otwarcia

Skład?

Mica, Paraffinum Liquidum, Macademia Ternifolia (Macademia Nut) Seed Oil, Magnesium Aluminium Silicate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Silica, Synthetic Fluorphlogopite, Calcium Sodium Borosilicate, Calcium Aluminium Borosilicate, Isobutylphenoxy Epoxy Resin, Sodium C8-16 Isoalkylsuccinyl Lactoglobulin Sulphonate, Dimethicane, Trimethylsiloxysilicate.

Czy  jestem  zadowolona?

Tak  i  polecam.

Dostępne są rożne  kolory

Cena?

ok 21,50 zł








5 komentarzy:

  1. Ja mam podobne z Virtual, tyle ze moje nie maja tyle drobinek i również je kocham i używamy codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą firmę ale jeszcze nie miałam z niej cieni. Oj chyba się skuszę na zakup :)
    http://beauty-and-life21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na delikatny makijaż na dzień jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń