piątek, 17 lipca 2015

LOREAL - TRUE MATCH



W  ostatniej  promocji Rossmana i Natury  skusiłam  się  na  wypróbowanie  kolejnego  podkładu :)

Czy  udało  się  z  zadowoleniem  ?


A  mianowicie  skusiłam  się na  podkład

LOREAL- TRUE MATCH



tak  bardzo  ładnie  reklamowany  nie  tylko  w  tv

Co  nam  mówi  producent ?

Podkład  idealny - ale  czy na  pewno?

Otóż  nie  do  końca ;(

Podkład  kupiłam  w  Naturze z  79,99 zł na  28,99 zł

Wysoka cena,  dobra  marka - to  dlaczego nie skusić  się  na  promocje ?

Producent  mówi:

Idealne dopasowanie do koloru skóry. Formuła podkładu, wzbogacona o ultra drobne pigmenty, idealnie rozprowadza się na skórze i podkreśla jej naturalny kolor. Perfekcyjny wygląd bez smug, grudek i efektu maski.

Technologia łączenia składników pozwala na uzyskanie jednolitej, aksamitnej konsystencji dla perfekcyjnego dopasowania ze strukturą skóry. Pełna harmonia podkładu ze skórą.
Składniki formuły oferują nawilżenie skóry przez 8 godzin*. Świeży wygląd skóry przez cały dzień.


Moje odczucia:

Podkład  na  prawdę lekki,  stapia się  ze  skórą, nakłada się  bez  smug

ALE

niestety nie spełnia  moich  oczekiwań  ani co  do  krycia  ani co  do  trwałości

Krycie  bardzo  niewielkie, mimo  stosowania  również  pudru
Trwałość krótka  i na  pewno  nie 8 godzin,  a  dużo  krócej - już w  połowie  pracy moje czoło  było  jak tafla  wody, mokre, świecące  się

Niestety  zakup  ten nie  był  trafiony

Choć  myślałam, że  będzie bardzo  dobry  jak  wszyscy dookoła  go  polecają  a  z  półek zniknął w  sekundę

Podkład  jest  w  szklanej  buteleczce z wygodna  pompką i  ma  dużą gamę  kolorystyczną

A czy  wy  próbowałyście  tego  podkładu ? - Jakie  są  wasze odczucia ?

A może  polecacie jakiś  inny  ? :)







5 komentarzy:

  1. Loreal nie należy do moich ulubionych firm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podbierałam ten podkład mojej kuzynce jak byłam na wakacjach i sprawdził się u mnie w 100%. Ale odstrasza mnie cena. Ostatnio sama szukam dość dobrego podkładu, na razie jestem w trakcie testowania jednego.
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cena mnie odstraszała dlatego skusiłam się na promocje, ale podkład mnie nie zachwycił w 100%

      Usuń
  3. Moja mama tez go ma. I tez nie bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętajmy, że każdy ma inną cerę i to co komuś pasuje drugiemu nie musi :)

      Usuń