poniedziałek, 2 maja 2016

Z Cyklu " Internetowe Zakupy"

Wszyscy  znajomi kupują  na  internecie  i  cieszą się z zakupionego  towaru

Ja  jako  zwolenniczka  hmmm  tradycji chodzenia  po  sklepach nie  przepadam na internecie  kupować

zawsze jest  wiele  pytań
* kiedy  dojdzie
* czy będzie na czas
* jak będzie wyglądać
* no i  czy  się  zmieszczę ?- czy ich rozmiar  podany to  będzie  na  prawdę  mój  czy  okaże się to jakiś " worek "

więc na samą myśl o  zakupach przez internet stwierdzam, że muszę znaleźć te  " pięć minut " i  iść na zakupy

ale  cóż ostatnio  skusiłam się na zakupy  w  internecie

rodzinna  uroczystość więc  przyda się nowa sukienka 

więc  znalazłam te  dwie sukienki  z  których było ciężko wybrać która  będzie  lepsza 
wiec  co  -  kupuję dwie 

odczekałam  kilka  dni  przyszło  zamówienie a co  w nim ?

:O -  taką miałam  minę gdy zobaczyłam co dostałam

MIĘTOWA BLUZKA Z KOKARDĄ


Internet


Paczka





ROZKLOSZOWANA SUKIENKA Z KORONKĄ

Internet

Paczka




Różnica  koronki  jest  wielka
a  na dodatek  po  nałożeniu  sukienki  powstały na materiale  ślady  rozciągnięcia
a  czarna  koronka  brudziła wszystko  co  się  dało  dookoła na czarno
Masakra jakaś !!!
Kremowa  torebka stała się szara

ROZKLOSZOWANA  KORONKOWA SUKIENKA

Internet



Paczka




Po  przymierzeniu  sukienki  wyglądałam jak " świnka "



I powiedzcie  mi  " Jak tu  kupować  przez internet " ???

1 komentarz: