niedziela, 8 maja 2016

Na Ratunek Włosom


Jak  widzicie  zmieniła  się nazwa  bloga
teraz będzie

Perfectly Imperfectzamiast
One Beating Heart

A  dzisiejszy  post  będzie  o  Laminowaniu  włosów  ;)
Zapraszam

Dziś postanowiłam  ratować swoje włosy  inaczej 
po  domowemu 

Skusiłam  się  na    laminowanie włosów  po  domowemu

Jak?

1 łyżka  żelatyny
6 łyżek  ciepłej  wody  ale  nie gorącej 
wymieszać  i  jak  się rozpuści  dodać 
1 łyżkę odżywki
użyłam  odżywki  keratynowej o  której  pisałam  wcześniej
tu:
http://perfectly-imperfect93.blogspot.com/2016/01/globalna-odbudowa-do-wosow.html


Po  zrobieniu  mieszanki  nałożyłam wszystko  na  umyte  włosy
zawinęłam w czepek  foliowy i  ręcznik
trzymałam 40  minut
spłukałam letnia  wodą, dość obficie

Zanim  przystąpiłam do  suszenia  włosy  były  dalej w dotyku  szorstkie
ale  wszystko  się zmieniło  po  wysuszeniu

Jedynym  minusem jest to, że  zapach  żelatyny  utrzymywał  się jeszcze przez  chwile  na  włosach 
ale  później już go  nie było
więc  można to  zaakceptować :D

Przed  laminowaniem  włosów 
włosy  puszyły  się,  końce były  trochę  suche - po zabiegach chemicznych  oczywiście

Po laminowaniu 
włosy  stały  się  gładkie 
bez  puszenia
miękkie w  dotyku 
wysuszyłam  je tylko  suszarka  a  wyglądają  jak  po  prostownicy :D


Włosy  są  tak  miękkie, że ciężko  ich nie dotykać  haha

Efekt końcowy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz