niedziela, 15 maja 2016

W Pogoni Za Modą ;)

Dziś chciałabym  pochwalić się  nowymi  trendami  kolorystycznymi  włosów

Pewnie większość  już  wie, że  w  tym  roku  najmodniejszym  kolorem  włosów  jest  SZAROŚĆ

Ale  czy  dla  wszystkich ?
Oczywiście, że  nie 

Dlaczego ?
Po  pierwsze
Nie  każdemu  pasuje
A po  drugie
Jest to  dość  drastyczny  dla  włosa  zabieg chemiczny   
i nie  każdemu  da się go  wykonać
Ja  jestem też jedna z  tych  co  Pokochała ten  kolor 
i  chciałam go  mieć

Niektórzy  mówili, że się  nie  uda  a  jednak  udało ;)

Ale, że  moje  włosy  naturalne są bardzo jasne to  miałam  ułatwione  zadanie  ;D
i  mogłam  pozwolić sobie na  taki eksperyment
oczywiście  wiedząc o wszystkich skutkach i  co  się  będzie  działo w  moich włosach
z  racji,  że  jestem fryzjerka

Tak  było  przed  koloryzacją


A tak  po ;)


I jak wam się bardziej podoba ? ;)




2 komentarze:

  1. Piękne włosy ! Jak uzyskać taki efekt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) oj to zależy wszystko od włosa ;) co teraz jest i później trzeba zadecydować co zrobić :)

      Usuń