wtorek, 6 stycznia 2015

Postanowienia Noworoczne


Każdy z  nas ma swoje  coroczne postanowienia

Nowy Rok -Nowe Plany

Nowe  cele  do  realizacji

Sukcesy i porażki, które czynią  nas  silniejszych

Najważniejsze  jednak aby każdą  przeszkodę pokonać i wspiąć się wyżej ;)

Ja też mam kilka swoich postanowień : D

1. Jest  to Zmiana  Wyglądu

z  ostrego blondu na  ciemniejsze  - ombre ;)



2. Zdanie Kolejnych Egzaminów  w Szkole 

jest to jedno z  większych  i wymagających więcej pracy postanowień

ale  bardzo ważne

3. Zakup Czerwonego Portfela

ponoć wtedy nie  uciekają pieniądze  ;)



4. Być  Jeszcze  Bardziej Pozytywnym ;)

Dużo się  dzieje w tym wielkim pedzie życia i tak łatwo jest  zgubić pozytywne  myślenie  

a  Ja  chce  mieć  go jeszcze więcej ;- D

5. Więcej Chwil Relaksu
ciężka  praca  męczy, padamy z  sił

dlatego warto też zadbać  o swój wypoczynek, swoje  " Pięć  Minut"

Ja  chcę  korzystać  jak najwięcej z  siłowni i masaży ;)

6. Robić  Przemyślane  Zakupy

a  nie pod chwilą  emocji

wtedy kupuje się  dużo niepotrzebnych rzeczy - bo dlaczego nie, może  się  przyda.

Nic  mylnego !!!

Szafa  nie  ma pękać w szwach bo się  coś  spodobało lecz  ma mieć  rzeczy potrzebne ;)

7. Na  koniec  największe  - Wielkie Porządki w Szafie

zawsze  znajdzie  się  jakiś  ciuch, którego nie nosimy a  zostawiamy z  myślą " może założę za rok"

Koniec !!! - co nie noszone w tym sezonie  nie  zostaje  na  następny rok bo i tak się  nie  przyda

a  dzięki temu zrobi się  miejsce

i bez  wyrzutów będzie  można  zastąpić  "starą" rzecz

czymś co jest  modne  ;)


To jest  kilka  z  moich postanowień  jest  ich wiele  więcej, ale  te są  jedne  z ważniejszych

Mam nadzieję, że  uda  mi się  wytrwać

a  w  przyszłym roku podzielę  się z wami tym co udało się  osiągnąć ;)

Czy wy też robicie  swoje  postanowienia ?

Jak wam idzie  realizacja  ? Odpuszczacie  gdy się  nie uda  czy  walczycie dalej ?  ;)

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne postanowienia, życzę wytrwałości w ich spełnianiu. :) sama w tym roku nie mam żadnych, bo i tak zwykle mi nie wychodzą. mam tylko kilka planów, ale nie nazwałabym ich postanowieniami, chociaż mój chłopak twierdzi, że naszym wspólnym postanowieniem na ten rok jest wejście na Rysy. ;) zobaczymy co z tego wyjdzie. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł na włosy rewelacyjne ;) sama kiedyś wzorowałam się właśnie na tym zdjęciu idąc do fryzjera
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe życie blond się znudziło - więc czas na zmiany :) kwestia tego jak będę się czuć w takich ciemniejszych ;)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za spełnienie wszystkich postanowień ;))

    OdpowiedzUsuń