niedziela, 31 maja 2015

Puder

Dziś  chciałabym  wam  przedstawić  Nowość  firmy  Avon ;)



Jest  to  puder wyrównujący  koloryt w  perełkach

Czym się  różni?

 Jest  to  puder w  perełkach, który ma 5 kolorów

zielony - neutralizuje  zaczerwienienia
fioletowy - maskuje  zażółcenia
żółty - ukrywa  cienie  pod  oczami
brzoskwiniowy - maskuje  przebarwienia
waniliowy - rozświetla  skórę



Można go stosować na  podkład lub  bezpośrednio na  twarz.
Po  całej  twarzy  lub tylko miejscowo na  kości policzkowe

Puder  ten  używam  jakiś czas  i jestem zadowolona ;)

Nie  jestem  blada, nie mam  przebarwień ani żadnych  plam  na  podkładzie jak  go  użyje.

Kamufluje  niedoskonałości  nawet  ja  nie  użyję  korektora  pod  podkład  :P

Kuleczek  jest  dość dużo

Opakowanie  jest  zakręcane

Kuleczki są  przykryte  gąbeczką, którą można  rozprowadzać puder  po twarzy

jednak  lepiej  jest  za  pomocą  pędzla.

Pojemność  22g

 Termin  ważności 24 m

Cena 24,99-29,99 zł







2 komentarze:

  1. Juz calkowicie zapomnialam o takich pudrach! Gdy pierwszy raz taki widzialam bylam dzieckiem, a wiec nie rozumialam czemu te kulki sa kolorowe - do dzis. Skoro tak duzo kryja, to chyba je przetestuje. :)
    Obserwuje, licze na wiecej recenzji. :)
    http://karolinaaa-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jak byłam mała zastanawiałam się po co są takie kulki i w jaki sposób mama się nimi maluje :)

      Usuń